slutet

och så var min nyårskväll slut, jag ligger i min säng och snackar med en gammal simmare, åh jag saknar den gamla tiden med Skene SoIS fan va bra vi var karin. Byggde upp det och hjälpte de att byta klubb osv! Men vi får allt ta åt oss lite av äran och hoppas att dekommer ihåg oss när de en gång i tiden står där på idrottsgalan och håller ett tacktal, kom ihåg oss då! : )

ja som sagt min nyårskväll slutar nu, ska up och jobba kl 02 inatt så det blir inget nyårsfirande för min del. Men jag tar igen det en annan dag, firar säkert ngtn annat när vi kommer hem, eller vad säger ni ? fest i båstad? inget går upp mot de! : )

Gott Nytt År och skåla lite för mig med på 12 slaget för då sussilurar jag !

<3



Kommentarer
Postat av: Karin

Ja, fan vad bra vi var :)eller vi är rätt bra fortfarande tycker jag nog!!!!

2009-01-05 @ 19:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0