Fjärde December TvåTusenÅtta

jaha, nu var det ett tag sen jag skrev. Har väl inte hänt så jätte mycket sen sist : P jag åker till min LIA plats när alla andra sussilurar som bäst, sen åke rjag hem och sover då alla andra är vakna .. Haha! Jag har totalt vänt på dygnet, runt 03.00-04.45 då är jag som piggast, : ) Haha, helt stört, men det är bra inför alla stundande fester!

emma, nathalie, felle och emily Miss you like hell! <3 Emma hoppas vi ses den 13 : )

Du vet antagligen innerst inne och av att läsa min blogg vem du är! det är jag helt övertygad om, kan du inte bara berätta för mig hur du vill ha det, så kan jag rätta mig efter det sen ! ; ) eller jag kan iaf rätta mig efter det inför er andra, men inte inför mig själv. För de här känslorna är på riktigt, de är äkta. De är inga känslor som bara försvinner om du skulle säga att du inte vill ha mig .. mer än som vän , för vänner det kommer vi ALLTID att va. Skrattar nog inte så mkt med ngn annan som jag gör med dig! har inte så mysigt med ngn annan som jag har med dig heller för den delen. Kan du inte bara inse att det ska va DU och JAG  ♥ 

"Man älskar inte den som är vacker, den man älskar BLIR vacker."

Kommentarer
Postat av: Felicia

Sötnos! Bra skrivet. Saknar dig med... <3

2008-12-04 @ 11:55:23
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0