FemtondeDecemberTvåTusenÅtta

för en liten stund sen trillade jag av brädan och slutade surfa på min våg av lycka. Hoppas verkligen att jag kan ta mig upp snabbt, hels till på lördag och sen kan jag få trilla av å måndag igen då jag kan få prata med de som verkligen vet, vet allt! Båstad brudarna, det är er jag skulle behöva här just nu. ngr som verkligen vet, som lyssnar och som torkar min våta kind.

Tänkte närjag ändå håller på ge svar på ngr frågor som jag fått:
Det här med att såra, om du tänker efter så tror jag att du inser vad det är som sårar mig. Om du inte gör det fråga igen. men du ska få en ledtråd, förändringen från mysig till att inte prata med mig.. får den dig att komma ihåg? om inte fråga igen! Jag måste acceptera det som har skett, och det vet du att jag gör. med 110% men jag kan ändå inte låta bli att undra vad jag gjorde somvar så fel. kanske inte ens gjorde ngt fel, vad vet jag. men du ska veta att jag kommer alltid tycka om dig, som vän! för roligare med ngn har jag nog aldrig haft!
Anledningen till att det bara var jag och mina vänner som fick veta ngt, och inte du var för att jag var rädd för att få svaret.. och det tror jag nog att du inser också! hoppas vi kan va vänner iaf! <3

Hoppas detta kan ge dig lite svar på frågorna, vill inte skriva alla svar här för ag vet inte vem som läser!

men en sak till:
När längtan är som störst,
finns ingen tröst.
Inte ens den ljuvaste sång,
kan hindra mina tårars gång.
Ner för kinden de rinner,
inget hinder de finner.
Men varför då?
Kan man längta efter någon som sårar så?


Kommentarer
Postat av: Natha<3

G hjärtat! får prata i morgon. sov gott <3

2008-12-16 @ 00:31:31
URL: http://nliie.blogg.se/
Postat av: Felicia

Såg att du försökte ringa mig igår, men min mottagning är så dålig här hemma på landet!! Jag tror du har mitt hemnummer, isåfall får du gärna ringa det, eller smsa så ringer jag dig! Finns här hjärtat!<3

2008-12-16 @ 13:48:37
URL: http://fellan.webblogg.se/
Postat av: Emma

<3

2008-12-17 @ 21:47:44
URL: http://emmawesterlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0